تحلیل فلوله شماره ۲ | موج شماری فلوله به سبک نئوویو

اتمام اصلاح میان مدت و وقوع موقعیت خرید بی نظیر

23.2k
بازدید

به نام خدا، عرض سلام و ادب خدمت شما همراهان گرامی انستیتو ایران نئوویو، در خدمت شما هستیم با تحلیلی از سهم لوله و ماشین سازی ایران با نماد فلوله که اعتقاد داریم می تواند امسال شگفتی ساز شود و رشد چشمگیری را تجربه کند. این سهم از لحاظ بنیادی و تکنیکی دارای پتانسیل های زیادی است و امیدواریم پس از عقب افتادگی ای که در رشد و روند صعودی نسبت به کلیه بازار پیدا کرده است بتواند به مدار صعودی بلند مدت وارد شود و به اهدافی که برای آن دیده ایم دست یابد. با شرح تحلیل فلوله شماره ۲ با ما همراه باشید.

شرح تحلیل فلوله شماره ۲ :

چنانچه از تصویر تحلیل فلوله شماره ۲ پیداست این سهم پس از ساخت یک شتابدار ۳ ممتد که با لیبل های آبی رنگ داخل پرانتز مشخص شده است وارد فاز اصلاحی ای از جنس فلت شده است که این فلت نیز با لیبل های آبی رنگ داخل پرانتز نمایان است. شتابداری که به آن اشاره کردیم رشدی در حدود ۳۷۰ درصد را رقم زده است که پس از آن توسط کارکشن فلت حدود ۵۰ درصد آن اصلاح شده است و قیمت سهم را به قیمت هایی بسیار جذاب برای سرمایه گذاری رسانده است.

ساختارهای درونی الگوی شتابدار و الگوی فلت با لیبل های سبز رنگ مشخص شده اند و چیزی که در بین این ساختارها خودنمایی می کند الگوی ایزومتریک می باشد که هم در الگوی شتابدار به ایفای نقش پرداخته است و هم در الگوی فلت. در الگوی شتابدار یک ایزومتریک الماسی را در نقض موج ۲ شاهد هستیم و در الگوی فلت نیز یک ایزومتریک پاپیونی را مشاهده می کنید که در نقش موج B ظاهر شده است.

اما در بلند مدت با توجه به این که داده های کاملی از گذشته سهم در دست نیست می توان شتابداری که در تصویر مشخص شده است را موج A یا موج 1 دانست که بسته به انتخاب هر کدام باید لیبل مناسبی را از بین دو گزینه موج B یا 2 انتخاب کرد که بر اساس هر کدام از این وضعیت ها تارگت بلند مدت سهم نیز متفاوت خواهد بود که در قسمت چشم انداز پیش رو به آن خواهیم پرداخت.

تحلیل فلوله شماره ۲ | موج شماری فلوله به سبک نئوویو
felouleh NEoWave Analysis 02 | Daily Cah Data

چشم انداز پیش رو :

اگر به ساختار الگوی فلت مشخص شده در تصویر تحلیل فلوله شماره ۲ دقت کنید مشخص است که موج C از الگوی مذکور از جنس ترمینال می باشد که کاهش زیاد قدرت فروشنده ها را متذکر می شود، همچنین بر اساس قوانین نئوویو پس از یک الگوی ترمینال باید یک حرکت شارپ شکل بگیرد که این الگوی ترمینال را به طور کامل بازگشت کند و از آن عبور کند. پس برای اولین تارگت این تحلیل می توان قیمتی در حدود 800 تا 900 تومان را مد نظر قرار دارد.

قیمت خرید این سهم نیز مشخص است که در حوالی قیمت های فعلی یعنی 500 تومان می باشد که با توجه به حد ضرر مشخص شده در تصویر تحلیل فلوله شماره ۲ یعنی 390 تومان پرواضح است که حتی تارگت کوتاه مدت این سهم نیز از ریوارد به ریسک بالایی برخوردار است. اما اجازه دهید که در مورد تارگت بلند مدت سهم صحبت کنیم.

طبق تصویر تحلیل فلوله شماره ۲ در بلند مدت بسته به این که موج پیش رو موج C و یا یک موج 3 غیر ممتد باشد یا یک موج 3 ممتد می توان تارگت های متفاوتی برای این سهم در نظر گرفت، در حالت اول محدوده ی مناسب برای پایان رشد سهم می تواند بین 2300 تومان تا 2800 تومان باشد و در صورت وجود قدرت مضاعف در خریداران می تواند به تارگت 3400 تومانی نیز دست یابد، همچنین اگر با یک موج ۳ ممتد رو به رو باشیم تارگت سهم حداقل 4900 تومان خواهد بود که با قیمت های فعلی سهم حدود 900 درصد فاصله دارد و اینجاست که سهم می تواند شگفتی ساز امسال باشد. حتی در صورت دستیابی سهم به محدوده اول تارگت نیز سودی بیش از 400 درصد ایجاد خواهد شد که بسیار قابل توجه می باشد.

در هر صورت چه یک معامله گر کوتاه مدت باشید چه بلند مدت بر اساس ساختاری که در این چارت شکل گرفته است مشخص است که ریوارد به ریسک مناسبی برای معامله بر روی این سهم چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت وجود دارد که معامله با هر نوع دیدگاه معامله گری ای را توجیه می کند.

اطلاع از
367 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
مشاهده تمام نظرات
علی علیجانی

سلام وقت به خیر، ممنون از سایت مفیدتون.
ببخشید مشکل من این هست که وقتی روی دیتای آفلاین بورس داخلی کار می کنم در حالت replay mode با کلیک روی step all ticks بعد از چند کندل نمایش متوقف میشه در صورتی که باید تا آخرین کندل رو پلی کنه. این مشکل در زمان استفاده از دیتای آنلاین خود موتیوویو وجود نداره. لطفا راهنمایی بفرمایید.
باتشکر

علی علیجانی

گزینه Real Delay غیر فعال هست. با دیتای رهاورد، tse و متاتریدر امتحان کردم و در هر سه مورد این مشکل وجود داره. دیتای بورس جهانی رو به صورت آفلاین هم امتحان کردم و مشکلی نبود، این مسئله فقط برای دیتای بورس ایران پیش میاد.
در هر صورت ممنون از پاسختون.

رضا

شاخص 400 هزار رو رد کرد، ولی فلوله هنوز به سقف قبلیش نرسیده، من به امید تارگت 2500 شما روی 1600 وارد شدم و اینطوری سرمایه ام قفل شد، اگر گول پست های پی در پی کانال تلگرامتون رو نمیخوردم الان اسیر این سهم نبودم، تا میمومدم بفروشمش یه پست میذاشتی که بزودی پرواز میکنه و جا میمونید، واقعا هم جا موندیم، اکثر سهم ها تو این 4 ماه کلی بالاتر رفتن و ما با فلوله کاملا جا موندیم، بدبختانه پاسوز این سهم شدیم، الانم استرس اینو داریم که شاخص نریزه که سهم از بس بازیگر خوبی داره در سه…  ادامه نوشته »

محسن

سلام استاد وقت بخیر

لطف میکنید تحلیل جدید رو ارایه بدید بی صبرانه منتظریم.ممنونم

احمد

استاد رحیمی سلام
اگه ممکنه تحلیل جدیدی از فلوله ارائه کنید
ممنون میشم

محمدرضا

سلام استاد رحیمی عزیز.ضمن خسته نباشید خدمت شما میخواستم بپرسم با توجه به شرایط بازار و نوع معاملاتی که فلوله این چند روز اخیر داشته تارگت سهم تا پایان سال چنده؟

محسن

سلام استاد
کماکان منتظر تحلیل جدید فلوله هستیم تشکر از لطف شما

میلاد

سلام استاد رحیمی عزیز وقت بخیر و خداقوت
با ریزشی که امروز کل بازار داشت و چارت فلوله تقریبا مشخص بود برا تحلیل شما آیا بازم با این ریزش چارت دستخوش تغییرات میشه و زمان دوباره لازمه یا چارت سهم امادست که قرار بدین تو کانال,؟

مشاهده دیگر مطالب

See other content