تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو

احتمالات پیش رو

با نام و یاد خدای مهربان و عرض سلام و ادب خدمت همراهان عزیز ایران نئوویو. با تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو در خدمت شما هستیم.

همانطور که مستحضرید قیمت دلار روز به روز در حال افزایش است و موجب نگرانی شدید در جامعه شده است اما یک احتمال ضعیف وجود دارد که به موجب آن قیمت دلار می‌تواند فعلاً کاهشی شود، بنابراین تصمیم گرفتیم تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 را با شما به اشتراک بگذاریم و امیدواریم که این تحلیل به وقوع بپیوندد و حال مردم مقداری بهتر شود. با ما همراه باشید.

شرح تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 :

آنطور که از چارت دلار به ریال و از منظر روش نئوویو استنباط می‌شود حرکت صعودی دلار در قالب یک ساختار ترکیبی تاکنون ادامه داشته است و هم اکنون در الگوی دوم یا سوم از ترکیب قرار داریم. این الگو می‌تواند ساختارهایی مانند مثلث یا دیامتریک باشد اما با توجه به کاهش شیب موج (C) به نسبت موج (A) محتمل است که الگو یک مثلث خنثی باشد.

اما آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد ساختار درونی موج (C) است که با توجه به تشابهات زمانی امواج آن به احتمال قوی یک الگوی دیامتریک در این موج در حال رخ دادن است که صعود شدید اخیر موج E از این الگو است. این الگو را می‌توانید در تصویر تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو با کانال بندی و لیبل‌های قرمز رنگ در انتهای چارت مشاهده کنید.

تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو
تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو

احتمالات پیش رو :

با توجه به الگوی تشریح شده و رسیدن موج E از دیامتریک به سطح 200 درصد از موج C که برابر با قیمت 58 تا 60 هزار تومان می‌باشد، انتظار می‌رود که این موج در همین حدود یا نهایتاً تا سطح 70 هزار تومان که نسبت 262 درصد از موج C است به اتمام برسد و وارد یک فاز اصلاحی در قالب موج F شویم. این موج می‌تواند تا حدود 40 هزار تومان اصلاح داشته باشد و در نهایت وارد موج G از این دیامتریک خواهیم شد که در دو حالت می‌تواند رخ دهد :

در حال حاضر چیزی که در تصویر تحلیل تکنیکال دلار به ریال شماره 9 به روش نئوویو ترسیم شده است حالت اولی است که می‌تواند رخ دهد و قطعیت کامل ندارد. باید دید در آینده چه چیزی رقم خواهد خورد. امیدواریم که مسئولین فکر اساسی برای این شرایط داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل