تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3 به سبک نئوویو

شرح الگوی میان مدت

در این پست با تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3 در خدمت شما هستیم تا موقعیت موجود در این چارت را از منظر نئوویو بررسی کنیم و چشم انداز پیش روی این سهم را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرح تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3 :

بر اساس فرامین نئوویو به نظر می رسد پخش از سقفی که با صفر مشخص شده (نقطه آغاز شمارش) در حال شکل دهی یک الگوی فلت می باشد که موج B از این فلت به نظر می رسد که ساختار دیامتریک دارد و هم اکنون در موج F از این دیامتریک هستیم. نظر به اینکه با اتمام موج F می توانیم نسبت به صعود موج G وارد پوزیشن شویم باید منطقه مناسبی برای اتمام موج F بیابیم.

تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3 به سبک نئوویو
تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3 به سبک نئوویو

یک منطقه پیشنهادی که معمولا موج F در این تراز به پایان میرسد بر روی تصویر مشخص شده است. اما باید گوش به فرمان خود چارت بود تا علائمی بروز دهد که مشخص کند در این تراز این موج رو به پایان است. در حال حاضر بهترین استراتژی قرار دادن این سهم در واچ لیست است تا نشانه های تضعیف فروشندگان و ورود خریداران را بیابیم.

نکات مهم برای ترید بر اساس تحلیل تکنیکال دارو پخش البرز شماره 3:

با ظهور نشانه های ورود خریداران و کف سازی در سهم می توان خرید انجام داد و همان کف ساخته شده به عنوان استاپ لاس تعیین می گردد. بعد از پایان موج F در موج G اگر ضعف خرید مشاهده شود باید از پوزیشن خارج شد.

خروج از نسخه موبایل